zaterdag 10 september 2011

Sketchtijd!

Ten eerste willen we iedereen heel erg bedanken voor alle geweldig lieve reacties die jullie hebben achtergelaten, voor het volger worden en voor alle positieve woorden over ons idee. Het is voor ons allemaal begonnen met een piepklein idee: 'Zou het niet leuk zijn om...?' en het is bijna ongelovelijk dat we nu al zoveel positieve reacties alleen al op dat idee hebben gekregen.

Helaas, is het nog geen tijd om calls op het blog te plaatsen of aan het boek te gaan schrijven. Maar we zijn inmiddels al goed op weg daarnaartoe. We zijn druk bezig sponsors en adverteerders te benaderen en uit te zoeken welke drukkerij het best bij onze wensen aansluit. Zo in de loop der tijd beginnen onze wilde ideeën meer vorm te krijgen. Er wordt daadwerkelijk positief op gereageerd, we hebben echt sponsors kunnen vinden en de financiële kant van ons idee is inmiddels voor ons ook iets minder 'abracadabra' inmiddels. En ondertussen genieten we er zo erg van om bezig te zijn met dit proces, steeds meer ideetjes te bedenken en uit te zoeken in hoeverre die te realiseren zijn.

Omdat wij jullie nog niet kunnen verblijden met calls, proefpagina's (die blijven nog even geheim) of leuke sneak peeks, hebben we iets anders bedacht om het blog in de tussentijd een beetje levendig te houden. Bij de calls die wij later op dit blog gaan plaatsen, zullen ook een aantal oproepjes zijn om layouts of kaarten te maken naar aanleiding van bepaalde sketches. Één van de sketches die we speciaal hebben gemaakt voor dit project is de volgende...


...en wat willen wij nou doen met deze sketch, hoor ik jullie denken. Het idee is simpel. Deze sketch is een soort vroegtijdige oproep voor het boek. Mocht je de sketch leuk vinden of precies de juiste foto ervoor hebben, dan dagen wij je uit om een layout te maken naar aanleiding van deze sketch. Houd je layout nog even geheim en laat hem niet op bijvoorbeeld je blog of op een forum zien. Over enkele weken zullen wij dan een oproepje plaatsen om de layouts gemaakt naar aanleiding van deze sketch in te sturen. De leukste layouts kunnen dan een plaatsje verdienen in het boek:) Hoe leuk is dat?:)

Nogmaals super bedankt voor alle leuke feedback namens ons allebei! We hebben nog een lange weg te gaan, maar mede dankzij jullie komen we er wel:) Nog een heel fijn en zonnig weekend en eventueel heel veel scrapplezier!

17 opmerkingen:

  1. Om jullie vraag te beantwoorden, dat is superleuk!! Die sketch vind ik geweldig dus daar ga ik zeker mee aan de slag. Alleen dat geheimhouden zal me wel 2 jaar van mijn leven kosten hahaha!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk is dat en een gave sketch ook!!!
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!! Ik ga zeker met de sketch aan de slag! vind het nu al helemaal leuk hahah!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supersketch en ik ga er zeker mee aan de slag!

    groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat het allemaal lijkt te gaan lukken, het is toch maar afwachten als je een idee hebt of er wel oren naar zijn. Gelukkig wel, erg leuk! Deze schets is geweldig, ik sla hem op en kijk of ik er tijd voor heb.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat jullie plannen steeds concreter worden en steeds meer vorm krijgen. En deze sketch is ook erg leuk. Succes met de vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa!!! De eerste schets is er! Wat super om te lezen dat alles concreter wordt en dat jullie sponsors hebben gevonden! Ik vind dit zo'n super project! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super om te lezen dat jullie al sponsors hebben gevonden en dat alles meer vorm gaat aannemen. En leuke sketch ik sla hem ook gelijk op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. supercool ik ga eens kijken of ik er wat mee kan :) maar dat zal vast lukken

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hilde en Romy,
    Via Joyce {scrapchickies} kom ik hier terecht, èn wat een gaaf inititief!!
    Ik wil natuurlijk graag meedoen en ga vast brainstormen over wat ik ga maken n.a.v de sketch!
    Heb ik goed begrepen dat er meerdere sketches gaan komen waar je aan mee kan doen?
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super gaaf dat jullie een eigen boek gaan maken!! Leuke sketch is het ook!

    Heel veel succes en plezier met het maken ervan!!

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb m'n sketch af en nu maar wachten, hi,hi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. supergave sketch ga eens kijken wat ik daarvan kan maken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh zie het bericht nu pas !!!
    heb de schets opgeslagen en ga er eens op brainstormen.

    heel veel succes met de voorbereidingen van juliie boek !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga m printen en eens nadenken over een lootje met deze sketch. Gave sketch by the way:)

    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. via via kwam ik heir tercht wat een leuk idee ik ga er ook mee aan de slag...
    mijn man doet aan (macro) fotografie dus daar zit vast een mooie foto bij die ik kan gaan gebruiken ;)

    succes straks met alle creaties te bekijken haha dat zullen er wel veel zijn denk ik!

    fijne dag
    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een geweldig idee en een leuke inspiratie schets, deze ga ik zeker maken. Binnenkort horen jullie van me en succes met het boek!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjulliewel voor de lieve reacties!