zaterdag 24 september 2011

Update!

Omdat het nu definitief zeker is dat het boek er gaat komen ( verder nieuws hierover volgt nog ) kunnen we nu gaan beginnen met de definitieve oproep.

Wat wij graag zouden willen is, dat als je een plekje in ons boek wilt bemachtigen, je een layout maakt naar aanleiding van de sketch in het bericht hieronder.
Je hebt de tijd tot ongeveer eind oktober. Samen met je layout mail je ons de link naar je blog zodat wij een kijkje kunnen nemen naar je andere mooie creaties.
Uit alle inzendingen kiezen wij een aantal mensen die een plekje in ons boek krijgen.
Zij zullen dan van ons een opdracht ( of meerdere - in overleg ) krijgen om te maken voor het boek. Hierbij moet je denken aan bijvoorbeeld een layout met een bepaald thema.
We zijn op het moment druk bezig met sponsors, dus de kans is groot dat je van ons de mogelijkheid krijgt om spullen toegestuurd te krijgen die je kan gebruiken voor je layout(s).

We zien jullie creaties graag tegemoet!
hilderomy@hotmail.com


Fijn weekend!
Romy en Hilde

18 opmerkingen:

  1. Van harte gefeilicteerd! Gaaf dat het boek er gata komen. Ik ga van de week aan de slag met de sketch...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat jullie het al voor elkaar hebben gekregen om nu met zekerheid te kunnen zeggen dat het boek er gaat komen. Van harte gefeliciteerd, echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd, heel leuk dat het door kan gaan. Ik had de lay-out al gemaakt en ligt klaar om naar jullie toe te mailen. Nu alleen nog even een vraagje: mag je deze lay-out ook al op je blog zetten of mag dat nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf voor jullie gefeliciteerd ..hihihi jullie gaan het mega druk krijgen.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuk dames, gefeliciteerd!!!! en en leuke sketch, misschien ga ik hem ook wel maken. Al heb ik het erg druk in oktober!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat gaaf dat het boek er nu zeker gaat komen gefeliciteerd. Ik ga eens kijken of ik hem ook kan gaan maken.
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh gaaf zeg, gefeliciteerd dat het boek er nu echt gaat komen!! Ik ga snel de sketch bekijken:)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super dames! Gefeliciteerd dat alle puzzelstukjes op hun plek vallen! Geniet er lekker van! Ik ga mijn best doen op jullie schets. Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik las het al, erg erg leuk meiden! Van harte gefeliciteerd!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig dat het boek er nu echt gaat komen. You rock ladies!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje meiden wat spannend!!! Ik heb de schets al geprint hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He wat lees ik nu toch allemaal?! Gaaf zeg!!!! Echt super leuk van jullie! Gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo gaaf van harte gefeliciteerd en jullie zullen het wel megadruk gaan krijgen maar wel heel erg leuk allemaal. Succes. Enne you've got mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben bij toeval op jullie blog terecht gekomen, heb mij gelijk als volger aangemeld.
    Hier wil ik GRAAG aan meedoen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super dat jullie dromen waar worden.....
    Van Harte Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super gaaf zeg!! Gefeliciteerd en heel veel succes!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjulliewel voor de lieve reacties!