vrijdag 2 september 2011

We want you!

Dit is je kans om gepubliceerd te worden! Wij - Hilde Janbroers en Romy Veul - hebben het idee om een boek voor én door Nederlandse scrappers te gaan maken. Dit kunnen wij natuurlijk niet alleen, dus zoeken wij JOU.

Op dit blog plaatsen we binnenkort calls om je creaties in te sturen. Door je layouts, kaarten, mini albums of altered items in te sturen, maak je kans in ons boek te worden gepubliceerd. Veel informatie hebben we nog niet, want het idee staat nog een beetje in de kinderschoenen. Maar achter de schermen zijn we al druk bezig met brainstormen om onze ideeën vorm te geven.

Dus houd dit blog in de gaten: we zullen hier snel meer informatie gaan posten. Of word volger en volg zo al onze ontwikkelingen op het gebied van het boek!

37 opmerkingen:

  1. Wat een TOP idee!!
    Ik hou jullie in de gaten ;-)

    Succes met jullie plannen!!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een GAAF idee zeg, ik kan alleen maar zeggen heel erg veel succes met alles en ik hoop dat het boek er snel is!!
    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf eng eweldig idee! Ik ga jullie blog goed in de gaten houden!

    Heel veel succes met alles en hopelijk is alles snel rond!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een erg leuk idee en ik hoop dat de dromen en plannen allemaal lukken!
    Ik wens jullie erg veel succes!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super idee!! en ik wens jullie heel veel succes met alles! en kan niet wachten tot het uit is!! Dat het maar een groot succes mag worden :)
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, wat leuk zeg!! En ontzettend stoer ook van jullie om dit te doen. ik zal het blog in de gaten houden en wens jullie heel veel suc6!!! Zet hem op meiden.
    Hug, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Best of luck on your new venture...I am sure it will be awesome!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super idee meiden en heel veel succes!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh geweldig zeg ! Ik houd je blog in de gaten hoor!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig idee. Heel veel succes, meiden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super idee! Heel veel succes met alle uitwerkingen en ik blijf jullie volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben erg benieuwd wat dit voor prachtigs zal opleveren !! Heeel veel succes meiden!!!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh my!! dit is super zeg :D
    En wat een leuk initiatief!!

    Veel succes ermee :D
    Ennuh als de call komt... stuur ik zeker wat in :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel succes !!!
    Ik wil wel volger worden maar ik zie alleen het woord "volgers" staan en daar kan ik me niet aanmelden.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Wat een ontzettend gaaf en ambitieus idee dames! En wat geweldig dat jullie dmw calls iedereen een kans laten maken om gepubliceerd te worden! Heel veel succes! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow wat geweldig meiden wat super nieuw!!

    gefelicteerd met de nieuwe site!!

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I read about the book on your blogs. So cool, I wish you the best of luck. Wish I could follow your journey, but my Dutch isn´t the best. ;)

    Big hugs to you both!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supergaaf idee! Ik hoop dat jullie het helemaal voor elkaar krijgen zoals je voor ogen hebt. Heel veel succes met dit gave project!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een geweldig idee, heel veel succes en ik blijf jullie volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een onwijs leuk idee!!! Ik zal jullie goed in de gaten houden (want wie wil er nou niet gepubliceerd worden?!)!!
    Heel veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw meiden,wat een uitdaging om een boek te maken.
    Jullie zijn zelf helemaal super,jullie kunnen met jullie eigen werk al een heel mooi boek maken.
    Heel veel succes!!!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig idee en wat een uitdaging! Succes samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Spannend meiden!! en erg stoer om je droom te laten uitkomen :) Ik hou het in de gaten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. helemaal leuk en ik gun het jullie dat dit allemaal gaat lukken! Ik blijf jullie zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gaaf idee zeg! Heel veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super Gaaf Hilde en Romy en veel suc6 maar dnek dat het wle ana jullie besteed is

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een goed plan meiden,
    dat gaat vast en zeker een mooi boek worden!
    Mijn zegen en support heb je alvast; altijd goed zo'n initiatief uit eigen bodem, er is tenslotte talent genoeg om ons heen!
    Veel succes,
    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Goed idee! Ik ben heel benieuwd. (En heb jullie even gemaild.)

    Succes! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een top-idee meiden!! Heel veel succes met alles & ik hou het blog in de gaten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ben al benieuwd
    maar ben helaas belgisch
    groetjes caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow wat een supergaaf idee zeg het zal vast een groot succes worden en wens jullie alle plezier en succes ermee.
    Ga jullie volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Top meiden,ben erg benieuwd en wens jullie heel veel succes,may all your dreams come true,

    Liefs en groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Spannend meiden veel suc6.
    groetjes Jolan

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjulliewel voor de lieve reacties!