maandag 10 oktober 2011

Giveaway!!

Om iedereen te bedanken voor alle support en lieve en positieve reacties tot nu toe, besloten we een gave Bo Bunny giveaway samen te stellen om aan één gelukkige volger weg te geven.

Het enige dat je hoeft te doen om kans te maken is een berichtje achterlaten en volger zijn (of worden). En wie weet komt dit gave pakket met de lijnen Welcome Home en Garden Girl van Bo Bunny, inclusief een aantal gave embellishments en andere extra's, binnenkort jouw kant op.

Aanstaande zondag trekken we een winnaar. Je hebt de tijd tot zaterdag 23.59 uur om een berichtje achter te laten:)

46 opmerkingen:

  1. Supergave Candy, die wil iedereen wel.
    Ik wel hoor!!!
    groetjes,Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke candy, daar wil ik wel een gokje voor wagen !!
    volger ben ik al !!!!

    succes en groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze giveaway is bij mij meer als welkom :)hahaha

    komt er snel weer een nieuwe opdracht bij waar we mee aan de slag kunnen??

    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er lekker vrolijk uit zeg..gave candy!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens een vrolijke give-away!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie wil dit nu niet?? Geweldige candy! Ik doe mee hoor :)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat gaaf! Dit arme schaapje dingt graag mee naar deze candy :-D

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke candy, daar wil ik ook wel een gokje voor wagen.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die kans om zo´n leuk pakketje te winnen laat ik niet voorbijgaan :):) Volger was ik al en blijf ik ook, ik ben reuze benieuwd naar jullie boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben altijd in voor een prijsje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh dat ziet er gaaf uit... ik ding mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er zeker gaaf uit!!! Jullie zijn leuk bezig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een super gave candy, ik wil graag een gokje wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wooow wat een super candy is dit die wil iederen wel winnen super gaaf zeg. Daar wil ik zeker een gokje op wagen.
    liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volger ben ik al.
    Maar zo een give away wil iedereen wel.Ik dus ook.
    Scrapspullen kan je niet genoeg hebben.

    Succes met jullie boek en blog.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow... Wat een geweldige candy is dit!
    En nog heel veel suc6 met jullie boek! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is echt wel een super candy.
    Daar wil ik wel een kansje voor wagen.
    Ik wil ook wel even zeggen dat jullie echt super bezig zijn.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk cadeautje, ik zal maar eens een poging wagen.
    Maar vooral heel benieuwd naar het BOEK!! :))
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook waag een kansje, volger ben ik al dus dit berichtje volstaat. Blijf erg benieuwd naar al jullie plannen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhh wat een leuke give away!
    Ik heb hier nog wel een plaatsje.
    Ik ben al even volger. Dus dat is in orde.
    Nog veel creatief plezier.

    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een leuk project en een leuke candy!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke candy. Volger was ik al, want ik ben erg benieuwd naar het boek.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke candy, ik waag ook graag een kansje. Maar vind het inititief om een boek te maken/uit te gaan geven nog leuker, wens jullie heel veel succes hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gave candy meiden. Natuurlijk wil ik ook een gokje wagen om deze candy te winnen. Volger was ik al en ik hoop dat jullie boek een groot succes gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat leuk.....Daar wil ik wel voor meedoen en ik ga volger worden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuke blog.
    en wat een gave candy daar doe ik graag aan mee,

    ben gelijk volger geworden zo kan ik ook niets missen van jullie bog :P

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Owwwwwwwwwww jeetje wat leuk!!
    Super bedankt dat wij hier aan deel mogen nemen :D
    Ik ben al volger hor :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat super geweldig waar jullie mee bezig zijn ..het is nu al fantasties!! heel veel gelukkig wens ik jullie!!
    En volger was ik al geworden!!!
    Bedankt voor de kans van deze super candy

    groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een leuke give away. Wie wil die nu niet...
    Heel veel succes met jullie boek.
    Groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een leuke candy, die wil iedereen toch??? ik ben volger geworden en kan zo nog beter jullie vorderingen bijhouden, heel veel succes met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een gave give away. Daar wil ik ook wel een gokje voor wagen. Bo Bunny heeft zulke gave spullen! Succes met jullie boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow zo gaaf zeg volger was ik al en tja wie wil zo'n candy nu niet ontvangen toppie van jullie hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow wat lief dat jullie zoiets er ook nog bij organiseren. Ik wil wel een poging wagen hoor. Bij deze dus.....

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat lief dat jullie deze super leuke candy weg gaan geven! Ik doe graag mee..

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw!!! Wat een ongelofelijke give away! Daar zou ik wel een aantal gave layouts mee willen maken! Wat een prachtig pakket, dus ik doe graag mee! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  36. super gave candy en nogamaals veel suc6 ben erg benieuwd naar jullie boek

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een prachtige lijn van bobunny, daar begint al een ideetje bij mij te borrelen :).
    Goed om in je dromen te geloven, dan zullen ze ook werkelijkheid worden. Veel plezier met alle voorbereidingen van het boek. Liefs, Dithny.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh leuk BoBunny! nou dat zou ik wel willen winnen!! Bedankt voor de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Op de valreep... ik waag ook een gokje voor deze leuke candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat leuk dat jullie wat weg geven ik ben ook volger geworden en wist niet dat jullie samen wat hadden,maar ik ga jullie nu wel op de voet volgen.super leuk dat je het met ons wil delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een super gave give-away hebben jullie. Dus...op de valreep wil ik ook wel een kansje hierop wagen. Volger ben ik al.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een gave candy!! Ik doe graag mee ;-)

    Groetjes

    Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een prachtige candy.... wil ik natuurlijk ook graag winnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een super leuke candy Romy en Hilde!
    Ik doe graag mee!

    Hoe gaat het met de voorbereidingen/planning van jullie boek?
    Ik ben benieuwd!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een prachtig blog hebben jullie en wat een geweldige candy. Ik ben volger geworden, omdat ik heb gezien dat ik hier veel inspiratie vandaan kan halen. Altijd leuk!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjulliewel voor de lieve reacties!